Friday 10 August 2012

Orion Giveaway by Asyqin Azahar

Assalamualaikum..


Tekan banner kalu nak join :)

Saya nak menang IPAD sebab saya tak pernah lagi memiliki gadget-2 yang canggih macam ni. Usahkan kata ada, pegang pun tak pernah lagi Ipad ni. Saya harap impian saya untuk memiliki Ipad ni tercapai la lepas saya join giveaway ni. Ye la, saya ni bukannya banyak sangat duit nak beli benda mahal ni. Dulu-2 tu, asyik berangan je la nak pegang Ipad ni, pastu terjumpa tentang giveaway ni rasa macam 'Ya Allah, syukur alhamdulillah. Ada caranya untuk hamba menang Ipad tanpa keluar duit.Mohon dimurahkan rezeki hamba untuk menang Ya Allah' Haa, macam tu la aku betapa eksaited nye nak menang. Nasib baik, empunya blog yang buat giveaway ni baik. Dibaginya hadiah-2 yang awesome ni. Tapi, kalu tak dapat Ipad, dapat Iphone or Fixie pun dah ok. Hmm, ok tu je ucapan saya, harap bertuah..AMIN

Tarikh tutup :: 28 September 2012

23 September birthday aku, kalau dapat menang Ipad.. aku akan anggap sebagai birthday present aku.. Wahh, bestnye..dapat Ipad masa birthday.. *berangan jap






No comments:

Post a Comment